Kärleken styrker livet!

Jag varnar redan från början att det här inlägget kommer bli riktigt blödigt, men känner att jag måste uttrycka mig! Jag är så himla lyckligt lottad som har Mattias i mitt liv, han är vad som håller mig kvar på jorden. När vi träffades så var jag en väldigt negativ person, jag såg alla motgångar som hinder i livet och försökte inte ens se livet positivt. Sen kom Mattias och påminde mig om hur härligt livet kan vara, om man bara låter det. De förändringar som jag gjort de senaste åren är egentligen helt fantastiska. Trots att jag vid tillfällen känner att saker i livet går rakt åt pipsvängen så har jag ändå en grund av lycka. Mina familjeproblem hade golvat mig för några år sedan men nu ser jag på det annorlunda. Jag tänker några steg längre och strävar mot att vi alla ska må bra och vara glada. Jag tror inte ens Mattias förstår hur mycket jag har honom att tacka för, han är min lycka! ♥ ♥

love

Kommentera

