God morgon söndag!

love

Hur mår ni idag? Kanske ganska trötta sedan gårdagen? Jag är så himla glad varje söndag när jag inte har gjort något särskilt på lördagen. Man är ju så himla pigg och produktiv om söndagarna då. Idag ska jag börja med en lång promenad i höstsolen, efter det ska jag sätta igång några maskiner innan jag ska baka lite bullar. I eftermiddag ska jag möta upp Alicia för en kaffe i stan sen blir det en riktig söndagskväll med gryta och film med tända ljus! Hoppas ni får en minst lika mysig söndag, raringar! ♥︎

Kommentera

